luni, 21 martie 2011

Prima zi de scoala

Am intrat in clasa...Toti ma priveau ciudat..Dupa un timp am inceput ora Ann primea in continuu biletele de dragoste de la toti baietii!!!A eu stau in banca chiar cu Mike!!!!Sunt cea mai fericita!!!Dar am aflat ca Mike are o iubita,pe Sassy... Ma rog,sper ca luni va fi mai bine.Dar in pauza toti ma priveau razand.Oare nu le place parul meu???Ce sa fac??Asta e stilul meu si nu vreau sa il schimb,dar ca Mike sa ma placa trebuie.Maine ma duc la coafor sa ma tund.O voi invinge pe Ann..Ea e asa de rea:s-a apropiat de mn si mi-a zis ca ii place parul eu,am zis serios,iar ea a zis nu plecand mai departe..Afara am vazut-o pe Ann sarutandul pe Mike si zicandu-mi "E al meu"...Eu am fugit direct la coafor,acum arat asa :desenul de sus facut de mine.Bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu