marți, 26 aprilie 2011

dupa 6 ani...

Ei...Am gasit jurnalul meu vechi sub pat..Nu prea am cum sa spun cate mi s-au intamplat in 6 ani dar o sa incerc.Ca printesa a trebuit sa fac multe sacrifici:fara bautura,fumat,venit acala la ora 22,stingerea la 22:30 etc.La scola,in ultimul an Mike a parasit-o si pe Katy si s-a mutat din oras..Colegele:An este casatorita cu Jake,ajungang o arhitecta de succes;Amy a facut facultatea de arhitectura si lucreaza cu An la un proiect foarte important;Krista a plecat la Parin facand facultateade muzica cu specizarea chitara ,iar eu sunt in Germania si o data la 2 saptamani ma duc la poporul meu si stau cam 3 saptamani dar imi fac timp si pentru ce fac adica sunt avocata,am terminat facultatea la Harvard University si vin in Germania de cate ori am un caz...Eu zic ca m-am descurcat destul de bine.Am o familie,pana la urma m-am casatorit cu Mike si fetitele mele Chelsea si Corinne merg la gradinita. 



 1.AMY
2.Ann
3.Krista
4.EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu