marți, 26 aprilie 2011

luni

Azi eram foarte curioasa dc a anulat mike intalnirea...El s-a despartit de mine...Acum el e cu Katy..Da nu trebuie sa plang dupa el nu ma merita!!!O sa ii arat ce greseala a facut!!

Azi am hotarat cu Ann, Amy si Krista sa mergem la club si...era si Mike cu Katy acolo!!!Eu am mers sa dansez,dintro data toti ma priveau,adevarul e ca eram putin beata asa ca habar nu am ce miscari am facut.O am uitat ce era mai important!!Am primit o telegrama de la mama mea pe care nu am cunoscut-o niciodata cum ca as fi printesa si m-a chemat la ea..Si surpriza..Ea este regina!!!!Am primit cadou de la ea o limuzina,o coroana, 23 tricouri,10 rochii , 20 perechi de blugi si 45 perechi de pantofi, cercei,inele,coliere si o camera in castel..Ceea ce e ciudat e ca mai nou merg cu elicopterul la scoala si ca intamplator toate fetele imi cer sfatul si toti baietii inafara de Jake si Mike ma plac.Chiar nu suport felul asta de oameni!!Iata o poza de la incoronarea mea ca printesa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu